BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

what the time is???

Mr Black & Mrs White anniversary

06-06-2004 :sixs yers:

Sunday, December 5, 2010

Kau Sayangku : Bikash Nur Idris

Tajuk : Kau Sayangku
Pengarang : Bikash Nur Idris
Penerbit : Alaf 21 Sdn Bhd
ISBN : 983-124-206-8
Mukasurat : 432 m/s


memendangkan aku keje kat libriary so isbn dia dapat la aku cari. senang kalo korg nk g beli. aku nih bukan la kate pembaca novel yg tegar tp kalo dah bg aku novel sehari tu aku bole habiskan. sbb sifat aku yg kurg penyabar tuh. so semalam novel nih aku khatamkan sehari. cerita dia ok gak. bg aku best! ada unsur dendam n cinta :P 
sbnrnya aku ada tgk student nih pinjam buku nih.. aku heran nape la cover buku novel nih dah nk hancur tp student still nk pinjam. so mesti la best kan hehhehe apa lg aku pon tibai la pinjam. amat berpuas hati. sbb novel mampu bg aku jd gila. mane x nye ashik gelak sorg2 sengih sorg2 hehehhe n tetiba je jd hangin sbb geram dgn watak yg jahat dlm novel tu. hehhehehe emosi kan aku!!! gasak lah :0
mari kita selongkar sinopsisnya >>>>>
KAU SAYANGKU mengisahkan seorang gadis yang pada zahirnya seorang yang periang, tapi di sebalik gelak ketawa, senda guraunya, tersimpan satu kisah yang agak pahit untuk ditelan. Adik kembarnya telah pergi bersama cinta yang tidak kesampaian dan keluarganya telah dibenci oleh ibu saudaranya sendiri.
Kehadiran Eddy Sham dan Akif Zamani telah mengocak jiwa remaja Arisa. Kedua-duanya mempunyai personaliti yang menarik dan berkarisma. Mereka mempunyai impian yang sama iaitu ingin memberi dan menerima cinta. Tapi sayang... satu hati hanya berhak untuk satu jiwa. Lantaran, Eddy Sham terpaksa mengalah dan membiarkan Akif zamani meraikan kemenangan cintanya. Sayang sekali... di saat cinta sampai ke puncak, sesuatu yang tidak diingini terjadi. Redhakah Akif menerimanya? Berjayakah Arisa mempertahankan cinta sedangkan nasib cintanya di tangan orang lain?
ha menarikkan :P dalam novel ni aku suke sgt dgn hero dia walopon simple n x la sehensem eddy tu tp dia loving n sifat romantis dn kesabaran nye masa awek dia hilang ingtan tu. ha jeng jeng!!! beli lah kalo nk tau cerita nih.. or korg pinjam je kat libriary, jimat!!! 

0 comments: