BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

what the time is???

Mr Black & Mrs White anniversary

06-06-2004 :sixs yers:

Monday, November 22, 2010

mari membuat popia bersama makcik murni comey..erk!

apa makna pic diatas!!!!!

ok ini bukan blog resepi dan aku bukan nye nk cite cara nk buat popia pon hehe tertipo sudah!
sbb korg pon lg terer tahap gaban nye lah setakat wat popia nih mcm main guli je kn bg korg..
niat aku adalah kerana??????
hari ini aku bawak popia g opis :P hehhe xlah aku rajin sgt nk wat pagi2 semua wat inti + gulung + goreng.. inti aku masak mlm semlm.
jd pagi nih keje aku goreng je. aku wat 40 bj. hahha dah mcm poh bedoh jual popia dah aih.
semalam sampi lenguh2 kaki aku gulung popia tuh. ops! lupa nk bgtau yg aku wat popia goreng sambal tau tau tau sambil anguk2 geleng2 bukan popia basah ker lembap ker khatulistiwa ker hehehhehe tp popia goreng tau tau tau haaa bape byk tau daa :P sambalnye aku juz letak cili boo + gula + asam +garam siappp!!!!


tis morning aku bgn kol 6.15 gtuuh aku kuarkan popia yg aku dah lipat2 dgn kemas n aku sorok kn dalam peti ais tuh. aku panaskan sambal nye :P pastu gereng popia yg 40 biji tuh.. sambil iron bju sambil alih2 kan popia.. sambil mandi2 sambil aku kuar tgk kn popia hehehe aku rase myb ade tmasuk sabun skit dalam minyak tuh hahaha yg akan menyababkan kesedapan hingga menjilat kaki sendiri yummie :P sambil aku pakai bju sambil tuh lah aku angkat dan masuk kn popia yg baru. sambil pakai tudung smabil tu jugak lah aku wat sume sampi siap :P aku masuk kan 6 biji popia untuk kak salwa housemate aku bawak g opis..


aku bungkus sume bawak g opis.. tadaaaa!!! tp maaflah x sempat snap dah licin myb bukan sbb sedap haha tp sbb sume lapar.. yg paling penting sambal nye x pedas so sesuai utk semua lapisan masyarakat yg ingin kan hidup aman damai serta menerapkan hbungan 1 Malaysia ehhh ape aku merepekk nih :P wa chau dulu lah kng melalut plak aku nih :P

*belom bsuh tgn lepas makan popia sendiri omaigod!!!

2 comments:

sury@Adliah said...

sedapnye.........nnti ak nak try okeh!

Murni Hj. Mokhtar said...

ahhha habis sue :P aku igt 40 tuh byk lebih kng nti mbazir.. tgk2 kejap je diorg pon lapar pagi heheh syok nya habis :)))))))