BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

what the time is???

Mr Black & Mrs White anniversary

06-06-2004 :sixs yers:

Thursday, November 11, 2010

inilah dinamakan kawan

entry ini berkisar ttg kawan... pic nih di capture kan di majlis rumah dauz * ditekan kan disini bahawa ia tiada kne mengena dgn entry ini. 


ok pic ni dari kiri adek nazirah : hum org nye manje dia agak baik org nya bak kata pepatah buat menantu bgus la n dia ade kembar.. tp dat day kembar dia x bole join sbb masalah mengejar kerjaya dan study.. hahahha :P sory yer kakak

ok second left nabila or bella : dia seorang yg lucu dan keje dia gelak je memanjang rambut dia korg leh wat ikat anjing korg sbb panjang sgt n lembut :P ok so let continue yg third nama dia aida: gila seksi mulot puaka ok package hahaha tp muka bersih hahha di punya gelak bak kuda kne cekik :)

yg ke4 tuh aku la korg nih pon.. aku pon korg x knal ke.. hahah truk2 :P 
next is ummu naurah : si gila gg rongak hahahha ummu nih pgai huduh skit kekekeke lucu org nye kalo dia gelak habis gg palsu mak kiah jatuh tkejot :) yg last tuh syaitonirojim punya kawan hahha ain hanaz dia free hair tp sbb umah dauz nih bf dia punya event so dgn hipokrit nye dia wearing la tudung *hipokrit kn* hahaha tp aku suka sbb dia nk jugak pakai dr yg dok lua mgata je lebih apa pon tadak :) 

dalam nih myb pic sue xder.. tp jap aku selitkan jugak mek tuh dlm nih hum jap aku nk tgk album2 yg dah kne ggt dek lipas nih ada x pic dia kekeke :) 

haaaaaaaaaa ada pon ok nih la mek sue : pgai dia manja tp kekdg berangin jugak...dia la kwn aku pling kecik haha sbb umor dia muda stahun dr kitorg tp dia yg tunang dulu huh mane aci ekkekeke

walo pon diorg nih pgai memcm tp baik n mampu susah senang ngan aku :P soon  xtau la kalo diorg x nk susah sng lg aku wat plak entry pasal diorg dah xnak susah ngan aku kn apa susah :) ngeng!! 
ramai lg yg aku nk letak tp kalo ume aku tulis kat sini mmg kne balik batu la ngan mak kiah pnjang sgt entry nya.. len kali aku bubuh pic korg plak ok :) 




 BB dauz :) tgah skodeng msj ain hanaz "abg syg pakai tudng cantik x? "


murni : si pemakan | ummu : si pelahap 


menunggu untuk check in sambil "budget hot"


otw to dauz house "padil jd driver kitorg jd cik puan"


berjaya check in!! jom masuk tido :P

5 comments:

Murni Hj. Mokhtar said...

sory kalo ada bahasa yg tidak indah disini :P blog aku la katakan hehehhe :)

sury@Adliah said...

muke ko aku rase nk lempang laju2.hahahha..sengal adik..nak tergelak aku bace.hahaha

Murni Hj. Mokhtar said...

hahhahhahahha sengal btoi.... gelak je lah wei jjgn lempang aku kekkeke :P sue rindu lah

sury@Adliah said...

rindu aku ke rindu biskut hup seng??hahahaha..zaman xde duit..hihihihi

Murni Hj. Mokhtar said...

hahha tau xper beb.. ko igt x don lepas mkn x nk basuh tgn pastu tido hahahha :P