BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

what the time is???

Mr Black & Mrs White anniversary

06-06-2004 :sixs yers:

Wednesday, November 3, 2010

inilah yg dikata "manusia"



tetiba aku tpk nk tulis entry cam tuh.. salu nya aku wat isi nya baru wat tajoknya. tp rini XNAK! sb aku dah ada ayat nk aku bantaikan disini. ok cam nih.. salu nya time kita susah ada x org tolong kita tettt!!! mesti xkn kalo ada pon jrg la kn?.. ha tp time org lain sush kn kita akan salu tolong kn tettttt!!!  so jika jwpan anda YA bermakna anda tergolong dlm golongan yg baik hati dan selalunya org begini akan selalu kne tindas  bak kata ibunda tersyg "buat baik berpada2 buat jahat sikit saja" (ok ni aku  punya peribahasa) makna nye jgn la korg wat baik smpi one day korg lak susah.

contohnya: kalo korg ada kete salu korg tumpangkan org tp one day kete korg rosak... manusia ni x tumpangkan korg lg 'baik' siap lalu n pandang korg pastu press engine kuat2 then blah. yg korg tkial2 jln sampai berpeluh ketiak. (euw)


aku nasihatkan supaya jgn la korg jd terlalu mjaga hati manusia kerana anda akn terluka seperti AKU  opss!!!

2 comments:

MY JOURNEY said...

betul betul betul......'
pedulikan org tu...=p (hehehhe,,tipu je)

Murni Hj. Mokhtar said...

hahahha tahu tidak mngapa.. sentap beb