BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

what the time is???

Mr Black & Mrs White anniversary

06-06-2004 :sixs yers:

Tuesday, February 16, 2010

si fadzil rosli

apabila si fadzil rosli selaku rakan juge teman juge kesayanganku juge penghibor duka lara...(hahhaha terlebih sudah) dah sign up facebook...tanpe aku sedar rupa-rupanya bagus gak lah die ade fesbok nih jimat skit kedit aku weeee~~~~ so kekdg bile aku majuk ker sedih ker sume die tau yippy~~~~ sbb based on aku nye status...... TQ FACEBOKK :) cite die cam nih... die bgn lambat ok rini..so aku dari kol 6.30am kejot die sampai kejang jari2 nih tau... x bgn2 gaks.. so die tlambat g kije seperti biasa lah aku selaku cikgu juga mak tiri juge bidan bersalinkan org... begitulah garang nye aku!!! so aku pon mengamuks lah.dgn bahasa yg sopan aku pon ckp aku g kije central..so jgn amek org..hehehe majuk ok majuk nih..konon lah.tp kebijaksanaan aku disangkal bile die online n tgk aku kat hitech..omg!! sume nih kantoi sbb comment org yg tanye aku kije kat ner??? so direct lah nampak kn??? apedah. so die pon dtg pujuk wee~~~~~ n balik dengan bahagianya~~~~~








0 comments: